رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با صدور احکام ‎ جداگانه‎ای، نادر جنتی را به سمت معاون مالیات‌های مستقیم و محمد مسیحی را به سمت معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد. محمدتقی پاکدامن، معاون پیشین مالیات‌های مستقیم نیز به عنوان رئیس شورای عالی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور جایگزین محمدعلی تراب‌زاده شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از فارس، در پی بازنشسته شدن علیرضا طاری‌بخش معاون پیشین مالیات بر ارزش افزودهسازمان امور مالیاتی کشور، سید کامل تقوی‎نژاد، با صدور حکمی محمد مسیحی را به سمت معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد.

 

همچنین تقوی‌نژاد در حکم دیگری نادر جنتی را که پیش از این مسئولیت معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده داشت به عنوان معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد. پیش از این محمدتقی پاکدامن مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت؛ که مطابق این گزارش، به عنوان رئیس شورای عالی مالیاتی جایگزین محمدعلی تراب‌زاده شده است.تراب زاده از بهمن 1392 ریاست شورای عالی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده داشت.

 

در این گزارش اعلام شده است، به نظر می‌رسد، این تغییر و تحولات در سطح مدیران ارشد و مدیران میانی سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای طرح نظام جامع مالیاتی باشد. فارس در این گزارش اعلام کرده است: قرار است در این طرح دو معاونت مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده با یکدیگر ادغام شوند.

شماران