قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد این سازمان، طرح ساختار نوین ارائه خدمات که به صورت پایلوت در شعب ٤ و ٢٥ تهران در حال اجرا است را از نزدیک بررسی و ارزیابی کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رضا راعی در این بازدیدها گفت: طرح ساختار نوین ارائه خدمات علاوه بر رضایت مندی در بین مراجعه کنندگان و ذی نفعان به جهت مسئولیت چند وظیفه ای همکاران باعث غنای شغلی آنان می‌شود. وی همچنین با تاکید بر حمایت قاطعانه از اجراء قدم به قدم این طرح بر لزوم اجرای طرح اسکن پرونده های بیمه شدگان  توسط شرکت خدمات ماشینی در شعبه چهار تأکید کرد.

 

راعی با بیان این که همسو بودن سطح انتظارات با عملکردها باعث ارتقا خدمات می‌شود، گفت : لازم است اصلاحات مربوط به ردیف ها و طبقه بندی مشاغل در  این شعبه در اولویت امور اداره کل بودجه و تشکیلات قرار گیرد. وی اقدامات صورت گرفته در این شعب در راستای بهبود روش‌های ارائه خدمت و جلب رضایت مراجعه کنندگان را ارزشمند برشمرد و بر استمرار روند بهبود خدمات تأکید کرد.

 

راعی با اشاره به صرفه جوی ناشی از اجرای این برنامه، از تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شعب ٤ و ٢٥ تهران قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که در آینده نزدیک نتایج حاصل از اجرای این طرح در شعب ٤ و ٢٥ به عنوان شعب نمونه، به شعب سراسر کشور تعمیم یابد.

 

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن بازدید از واحدهای مختلف شعب ٤ و ٢٥ تهران از نظرات مراجعین درباره وضعیت ارائه طرح ساختار نوین ارائه خدمات جویا شد و با حضور در واحد های نامنویسی، فنی بیمه شدگان و مستمری‌ها از کیفیت و نحوه ارائه خدمات مطلع شد.

 

شماران