وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی شاپور محمدی را به سمت رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین جانشین خود در سه برنامه ملی اقتصاد مقاومتی با مسئولیت وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ( شادا)، در متن حکمی که ازسوی علی طیب نیا صادر شده، آمده است: با عنایت به ضرورت هماهنگی در راهبری و پیشبرد پروژههای اقتصاد مقاومتی، به موجب این حکم به عنوان "رییس ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین جانشین خود در سه برنامه ملی اقتصاد مقاومتی با مسئولیت  وزارت امور اقتصادی" منصوب می شوید.

 

کلیه معاونین و روسای سازمانهای تابعه موظفند همکاری لازم را با ستاد معمول نمایند و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی را در اولویت نخست قرار دهند.

 

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

 

شاپور محمدی (زاده ۱۳۵۳، خدابنده، زنجان) معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران، دانش‎آموخته دکتری اقتصادسنجی و توسعه، عضو هیئت علمی (دانشیار) و مدیر گروه مدیریت مالی و بیمه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.وی نخستین مدیرعامل بورس انرژی، و دومین دبیرکل کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران بود.

شماران