ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، طی حکمی محسن خوش طینت نیک نیت را به ریاست موسسه عالی آموزش بانکداری ایران منصوب کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از روابط عمومی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، ولی اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی محسن خوش طینت نیک نیت را، که پیش از این سرپرستی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران را بر عهده داشت، از تاریخ 12 تیر 1395به ریاست آن موسسه منصوب کرد.
 

محسن خوش طینت نیک نیت، دانش‎آموخته دکتری حسابداری از دانشگاه تهران است. وی با درجه دانشیاری دارای سابقه عضویت در هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه خاتم است و بیش از 25 سال همکاری علمی به صورت مدعو با سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه الزهرا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید چمران اهواز، به‎ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری داشته است.

وی علاوه بر عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران، از اعضای انجمن حسابداران خبره ایران است و از تیر 1384 تا آبان 1387 مسئولیت سردبیری مجله «حسابدار»، ماهنامه انجمن حسابداران خبره ایران، را بر عهده داشت.

شورای عالی و دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران ضمن تبریک این انتصاب شایسته، برای این استاد گرانمایه حسابداری کشور آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون دارد.

شماران