جلسه روز گذشته (سه شنبه) شورای عالی بورس و اوراق بهادار با اعلام اسامی چهار نفر برای عضویت در این شورا به هیئت دولت به کار خود پایان داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، در جلسه روز گذشته شورای عالی بورس با پایان یافتن مأموریت ده ساله آقایان پورابراهیمی، مقدسی، زال پور و خانم مرجان فقیه نصیری؛ آقایان رسول سعدی، قاسم محسنی، سید عباس موسویان و محمد طالبی به عنوان جایگزین اعضای شورا به هیئت دولت معرفی شدند. شورای عالی بورس و اوراق بهادار پس از اعلام نظر هیئت دولت و اعلام رسمی اعضای جدید در خصوص هیئئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار نیز تصمیم گیری خواهد کرد.
 
برگزاری مجمع سالانه سازمان بورس و اوراق بهادار
در این جلسه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، پس از ارایه گزارش هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به مجمع و گزارشی در خصوص عملکرد سازمان در بازار سرمایه، صورت های مالی سال گذشته سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید و گزارش حسابرس نیز خوانده شد و مورد تأیید قرار گرفت.
 

در این جلسه وزیر اقتصاد از اقدامات صورت گرفته طی سال مالی 1394 در سازمان بورس و اوراق بهادار به خصوص در حوزه عرضه انواع صکوک از رییس این سازمان تشکر کرده است.


 

شماران