روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در کانال رسمی این سازمان در شبکه اجتماعی تلگرام، نحوه ثبت اعتراض و درخواست رسیدگی به سوابق بیمه ای بیمه‎شدگان نزد این سازمان را اعلام کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، مطابق اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه‎شدگان پس از مشاهده سوابق بیمه ای خود در وبگاه http://savabegh.tamin.irدر صورتی که سوابق‎شان به‎طور کامل درج نشده است یا ناقص درج شده است، می‎توانند از طریق پیوند موجود در صفحه اصلی اعتراض به سوابق حق بیمه خود وارد کنند و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.
 
اعتراضات بیمه شدگان از طریق سامانه مذکور به شعب ذیربط ارسال می‎شود و در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت. پس از بررسی این اعتراضات، نهایتاً پاسخ مقتضی به بیمه‎شدگان ارائه خواهد شد. بدین ترتیب، بیمه‎شدگان می‎توانند از این راه همه سوابق بیمه خود را در این سامانه به صورت یک جا مشاهده کنند.
 
اطلاعات تکمیلی:

راهنمای جدیدسامانه مشاهده سوابق بیمه‎شدگان و ثبت درخواست اعتراض به سوابق

شماران