نخستین همایش ملی فرصتهای پژوهشی در حسابداری دولتی در روز دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 به میزبانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از وبگاه رسمی دبیرخانه این همایش، هدف از برگزاری نخستین همایش ملی فرصتهای پژوهشی در حسابداری دولتی، استفاده از مقالات و پژوهشهای علمی در راستای به روزرسانی استانداردهای حسابداری بخش عمومی اعلام شده است. در برگزاری این همایش، علاوه بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت امور اقتصادی و دارایی، دانشگاه تهران، دانشگاه پیام نور، و دانشگاه الزهرا مشارکت دارند.
محورهای اصلی این همایش عبارتند از: گزارشگری مالی در بخش عمومی، بودجه ریزی و ارزیابی عملکرد در بخش عمومی، مدیریت هزینه و فن آوری اطلاعات در بخش عمومی، استانداردها و قوانین موضوعه در بخش عمومی، ارزیابی و نظارت و کنترل های مالی بخش عمومی، بررسی دامنه شمول صورتهای مالی تلفیقی دولت با توجه به قوانین و مقررات کشور، چالش ها و راهکارهای شناسایی دارایی های زیربنایی و ذخایر زیرزمین
 
آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 16 فروردین 1395 و تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات 31 فروردین 1395 اعلام شده است. علاقه‎مندان می‎توانند برای دریافت راهنمای نگارش مقاله و دیگر اطلاعات تکمیلی به وبگاه رسمی این همایش به نشانی زیر مراجعه کنند:

http://conference.pnu.ac.ir/Tehran-Accounting/default.aspx

شماران