همایش «دورنمای اقتصاد ایران در سال 1395» در روز چهارشنبه 12 اسفند 1394 در تهران، هتل آزادی برگزار خواهد شد. با توجه به حمایت معنوی انجمن حسابداران خبره ایران از این همایش، اعضای انجمن در صورت تمایل به حضور در این همایش، با ارائه کارت عضویت در انجمن، می توانند از تخفیف 25 درصدی در ثبت نام بهره مند شوند.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از وبگاه رسمی دبیرخانه این همایش، اهداف اصلی برگزاری این همایش عبارتند از، ترسیم دورنمای دوران جدید اقتصاد ایران، تحلیل‌ علمی و کاربردی بازار سرمایه، برآورد تاثیر سیاست‌های پولی و مالی سال 1395 بر بازارها، بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ساختمان، و معرفی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در فرآیند تصمیم‌گیری اقتصادی. در این همایش، مدیران، تحلیل‌گران و خبرگان برجسته اقتصاد ایران، روندهای مهم و شاخص اقتصاد ایران در سال آینده را در سه پنل تخصصی به بحث و بررسی خواهند گذاشت. پنل اول: تصویر اقتصاد ایران و جهان در سال پیش رو؛ پنل دوم: چشم انداز بازار پول و سرمایه؛ و پنل سوم: رکود یا رونق بازار مسکن خواهد بود.
 
گفتنی است، با توجه به این که انجمن حسابداران خبره ایران از جمله حامیان معنوی این همایش است، در چارچوب توافق صورت گرفته، اعضای انجمن با ارائه کارت عضویت در انجمن از تخفیف 25 درصدی در ثبت نام برخوردار خواهند شد. اعضای انجمن می توانند برای ثبت نام با تلفن 88611819 (داخلی 123 یا 134 خانم نورانی) یا 09193967320 تماس حاصل فرمایند.
 

علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اهداف، محورهای اصلی، سخنرانان، و موضوع مقالات میتوانند به وبگاه رسمی دبیرخانه آن (به نشانی http://eventiranian.ir) مراجعه کنند.

 

شماران