بامداد امروز، چهارشنبه 14 بهمن 1394، پروفسور احمد احمدپور استاد تمام حسابداری و عضو هيئت علمي دانشگاه مازندران و رئیس اسبق این دانشگاه در سن 58 سالگی درگذشت.


به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، پروفسور احمد احمدپور استادتمام حسابداری و عضو هيئت علمي دانشكده علوم اقتصادي و اداري دانشگاه مازندران و رئیس اسبق این دانشگاه بامداد امروز در 58 سالگی درگذشت.

زنده یاد احمدپور عضو پیشین هیئت مدیره و معاون اجرایی اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار بود. وی از تیر 1389 تا فروردین 1393 ریاست دانشگاه مازندران را بر عهده داشت. او از زمستان 1393 نیز به عنوان مشاور رئیس دیوان محاسبات کشور منصوب شده بود. پروفسور احمدپور در جلسه هیئت وزیران به دلیل خدمات شایسته و درخشان در آموزش حسابداری موفق به دریافت لوح زرین سپاس از رئیس جمهور شده بود. وی همچنین به پاس خدمت ارزنده در سازمان بورس و اوراق بهادار موفق به دریافت تقدیرنامه از وزیر امور اقتصادی و دارایی و به پاس خدمات ارزنده در دانشگاه مازندران موفق به دریافت تقدیرنامه از وزیر علوم تحقیقات و فناوری شده بود.

شورای عالی و دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران درگذشت این استاد فرزانه را به جامعه دانشگاهی و حرفه‎ای حسابداری ایران تسلیت می‎گویند و برای بازماندگان آن زنده‎یاد شکیبایی آرزو دارند.

گفتنی است، مطابق اعلام روابط عمومی دانشگاه مازندران، مراسم تشييع پيكر پروفسور احمد احمدپور، فردا، پنج شنبه مورخ 15 بهمن 1394 ساعت 9 صبح از سازمان مركزي دانشگاه مازندران برگزار مي شود.

شماران