مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان های سازمان های تامین اجتماعی با بیان این که در حال حاضر بالغ بر931 هزار حکم مطالباتی به صورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ شده است، گفت: از این تعداد، 305 هزار حکم مربوط به سه ماهه سوم سال 1394 بوده است.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی اظهار داشت: تاکنون اطلاعات پایه بیش از 690 هزار کارگاه (فعال و نیمه فعال) در سامانه بیمه ای شعب ثبت و فرم درخواست و تعهد نامه مربوطه از کارفرمایان این کارگاهها دریافت شده است. وی با بیان این که بیشترین نسبت ثبت اطلاعات پایه به کارگاههای مشمول، 96 درصد مربوط به اداره کل شرق تهران بوده است، افزود: ادارات کل قم، البرز، شهرستانهای استان تهران و زنجان نیز پس از شرق تهران بیشترین عملکرد را در ثبت اطلاعات پایه دارا بوده اند.
 
امینی تصریح کرد: 7 درصد از اطلاعات پایه رانندگان انفرادی سازمان نیز برای الکترونیکی کردن ابلاغ احکام بیمه شدگان مزبور در سامانه بیمه ای شعب ثبت شده است. درصورتی که هیچ گونه مجوز یا دستورالعمل خاصی در این رابطه وجود ندارد. وی ادامه داد: استان مازندران با ثبت 43 درصد از اطلاعات رانندگان انفرادی استان، بیشترین درصد ابلاغ به این دسته از بیمه شدگان را دارا بوده است.
 

امینی با بیان این که درصد ابلاغ های الکترونیکی سه ماهه مذکور به کل احکام صادره در این دوره، 29 درصد بوده است، گفت: بیشترین درصد ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی صادره در دوره زمانی یاد شده 57 درصد ومتعلق به استان قزوین بوده است و سایر ادارات کل نیز به ترتیب چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، مازندران و زنجان بوده اند.

شماران