رئیس اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام تمدید مهلت ثبت نام بیست و ششمین دوره آزمون های گواهی نامه های حرفه ای بازار اوراق بهادار تا پنج شنبه (17 دی 1394) تأکید کرد مهلت یاد شده به هیـچ وجه تمدید نخواهد شد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، بنا به درخواست تعداد زیادی از داوطلبان و تصویب کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مهلت نام نویسی در آزمون دوره بیست و ششمین تا روز پنج شنبه 17 دی 1394 تمدید شد. حیدر فروغ نژاد همچنین با اعلام این که مهلت یاد شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، از داوطلبان درخواست کرد ثبت نام خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کنند و آن را به ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنند. فروغ نژاد زمان ویرایش اطلاعات را روز شنبه و یکشنبه 19 و 20 دی 1394 اعلام و تأکید کرد ثبت نام در روزهای ویرایش امکان نخواهد داشت و داوطلبان تنها می‌توانند اطلاعاتی از قبیل حوزه امتحانی و تصویر خود را ویرایش کنند.
 
در بیست و ششمین دورهآزمون های گواهی نامه های حرفه ای بازار اوراق بهادار، تنها سه آزمون اصول بازار سرمایه، تحلیل گری بازار سرمایه، و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت نوشتاری برگزار خواهد شد. این آزمون ها در روز جمعه 30 بهمن 1394 به طور هم زمان در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، ساری و یزد برگزار می شود.
 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در وبگاهhttp://reg.seo.ir مراجعه کنند.

 

شماران