مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: الکترونیکی کردن فرآیندهای اجرایی یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است؛ و در این راستا، 50 درصد ابلاغ های کارفرمایان در ماههای شهریور و مهر 1394 به صورت الکترونیکی انجام شده است.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدریمدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگاظهار داشت: از مجموع یک میلیون و 225 هزار و 192 کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در کشور، بیش از 6 درصد از کارگاهها تحت پوشش اداره کل غرب تهران بزرگ است. وی افزود: نزدیک به 14درصد از منابع بیمه ای و 8 درصد از مصارف بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران وصول و هزینه می شود. وی گفت: مجموع پرداختهای اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران در قالب تعهدات بلندمدت ماهانه نزدیک به 283 میلیارد تومان و میزان تعهدات کوتاه مدت بیش از 4 میلیارد تومان در ماه است.
 
مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اظهار داشت: الکترونیکی کردن فرآیندهای اجرایی یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است و امیدواریم  با برنامه ریزی های لازم تا پایان سال درصد ابلاغ های الکترونیکی را به حد مطلوب برسانیم. وی اعلام کرد: 50 درصد ابلاغ های کارفرمایان در ماههای شهریور و مهر 1394 به صورت الکترونیکی انجام شده است.
 

حیدری با اشاره به دستاوردهای این اداره کل گفت: این اداره کل طی سال های1390، 1392 و 1393 در جشنواره های شهیدرجایی و سلامت اداری و در حوزه تکریم ارباب رجوع به لحاظ افزایش سطح رضایتمندی،بهبود رویه های کاری، اطلاع رسانی و شفاف سازی موفق به کسب رتبه برتر شد. وی در پایان افزود: حدود یک میلیون و 211هزار نفر بیمه شده اصلی و267 هزار و95 نفر مستمری بگیر تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آنها بالغ بر 3میلیون و315 هزار نفر و به عبارتی بیش از 9درصد جمعیت تحت پوشش این سازمان را تشکیل می دهند.

شماران