علی عسکری، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، با صدور حکمي، محمدتقي پاکدامن را به سمت معاون مالياتهاي مستقيم سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، روز گذشته مورخ 9 آذر 1394، علی عسکری، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، با صدور حکمي، محمدتقي پاکدامن را به سمت معاون مالياتهاي مستقيم سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد. به گزارش رسانه مالياتي ايران، در حکم علي عسکري خطاب به محمد تقي پاکدامن آمده است: با عنايت به تخصص، تعهد، شايستگي، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم به سمت معاون مالياتهاي مستقيم منصوب مي شويد. انتظار مي رود در راستاي اهداف بلندمدت سازمان امور مالياتي کشور در زمينه تحول نظام مالياتي، تقويت و استفاده بهينه از منابع و نيروي انساني سازمان و به منظور انجام وظايف قانوني و روزآمد نمودن فعاليت ها تمام مساعي خويش را به کار گرفته و از هيچ کوششي دريغ نورزيد. اميد است با همکاري، همدلي و همراهي کارکنان دلسوز آن معاونت در اين ماموريت دسته جمعي موفق و در انجام وظايف محوله و در راستاي اصول قانون مداري،اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد حضوري فعال و همه جانبه داشته باشيد. توفيق جنابعالي را در انجام ماموريت هاي محوله از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
 
 
پیش از این، حسین وکیلی مسئولیت معاونت مالياتهاي مستقيم سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده داشت که در شهریور 1394 پس از ارائه درخواست بازنشستگی پیش از موعد از این مسئولیت کناره‎گیری کرد. برخی از رسانه‎ها اعتراض اصناف به مالیات‌های تعیین شده و فشار چند برابر شدن مالیات بر آنها را از دلایل اصلی استعفای وکیلی اعلام کردند.
شماران