انجمن مالی اسلامی ایران در نظر دارد در روز یکشنبه، 6 دی 1394 در راستای اهداف خود و نیز در راستای تبیین جایگاه موضوع مالی اسلامی و نقش و کارکرد آن در توسعه اقتصادی کشور «نخستین همایش مالی اسلامی» را با همکاری مراکز دانشگاهی و حوزوی، بانک ها، بیمه ها و ارکان بازار سرمایه کشور برگزار کند.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، در روز یکشنبه، 6 دی 1394 «نخستین همایش مالی اسلامی» توسط انجمن مالی اسلامی ایران برگزار خواهد شد. بنا بر خبر منتشره از سوی انجمن مالی اسلامی ایران، در این همایش پژوهشگران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه مالی اسلامی از منظر بانک، بیمه و بورس خواهند پرداخت و شماری از مسئولان ارشد اقتصادی نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
محورهای اصلی این همایش، فرصت های توسعه ابزارهای مالی اسلامی در بازار پول، سرمایه و بیمه؛ جایگاه تامین مالی اسلامی در بازار پول، سرمایه و بیمه؛ و نقش ابزارهای مالی اسلامی در توسعه صادرات تعیین شده‎اند. پژوهشگران علاقه‎مند می‎توانند اصل و چکیده مقالات خود را در ارتباط با محورهای اصلی همایش به رایانامه انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. پذیرش اولیه مقالات از طریق پیام رایانامه‎ای به پژوهشگران اعلام خواهد شد.
 
 
گفتنی است، انجمن مالی اسلامی ایران در آذر 1393 موفق به دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد؛ و در پی آن، در اسفند 1393 با برگزاری مجمع عمومی موسسان و انتخاب نخستین هیئت مدیره رسما آغاز به فعالیت کرد. علاقه‎مندان می‎توانند برای اطلاعات بیشتر درباره این انجمن و همایش فوق به وبگاه انجمن مالی اسلامی ایران به نشانیhttp://www.iaif.ir مراجعه کنند.
 
 
شماران