بورس اوراق بهادار تهران با همکاری دانشکده علوم اجتماعي و اقتصادي دانشگاه الزهراء، 28 و 29 بهمن 1394 «دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی» را برگزار خواهد کرد.

به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، بورس اوراق بهادار تهران با همکاری دانشکده علوم اجتماعي و اقتصادي دانشگاه الزهراء طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 بهمن 1394 «دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی» را در تهران برگزار خواهد کرد. بنا به اعلام دبیرخانه همایش، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 1 آذر 1394 و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 25 دی 1394 اعلام شده است.

محورهاي اصلی همايش، شامل حاكميت شركتي و توسعه اقتصادي، حاكميت شركتي و شفافيت، حاكميت شركتي و بهبود فضاي كسب و كار، حاكميت شركتي و قانون‌گذاري، حاكميت شركتي و توسعه نظام تأمين مالي، حاكميت شركتي و مسئوليت‌پذيري و پاسخگويي، حاكميت شركتي و رقابت‌پذيري اقتصاد، حاكميت شركتي و جذب سرمايه‌گذاري خارجي و حاكميت شركتي و نظام مديريت است.

علاقه‌مندان براي حضور در این همايش يا ارائه مقاله در آن ميتوانند با دبيرخانه همايش مستقر در دانشکده علوم اجتماعي و اقتصادي دانشگاه الزهراء به شماره تلفن 88212578 تماس بگیرند يا به وبگاه همايش به نشاني www.ircgnc.irمراجعه کنند.

شماران