پنجشنبه، 23 آذر 1396، آیین گرامیداشت روز حسابدار استان گیلان به همت انجمن حسابداران این استان در تالار همایش‌های کانون پرورش فکری استان گیلان در شهر رشت با حضور سیصد فعال حرفه‌ای و دانشگاهی از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، در آیین گرامیداشت روز حسابدار استان گیلان، غلامحسین دوانی عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، مهدی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، و برخی از مدیران کل سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور مالیاتی، و همچنین جمعی از استادان دانشگاه، دانشجویان و حسابداران علاقه‌مند حضور داشتند.

 

 

در آغاز مراسم، داریوش امیدی رئیس هیئت مدیره انجمن حسابداران استان گیلان ضمن خیر مقدم به مهمانان، از انجمن حسابداران خبره ایران و جامعه حسابداران رسمی ایران به دلیل حمایت‌های معنوی بی‌شائبه در برگزاری این گردهمایی حرفه‌ای سپاسگزاری کرد.

 

در ادامه، مهدی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با ایراد سخنرانی به اهمیت نظام پاسخگویی و نقش حسابداری در این نظام پرداخت. وی در سخنان خود به حسابداران استان گیلان قول داد از تلاش‌های آنان در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی به هر طریق ممکن حمایت خواهد کرد.

غلامحسین دوانی، عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران نیز ضمن گرامیداشت و تبریک روز حسابدار به ایراد سخنرانی درباره چالش‌های مالیات و بیمه بر حرفه حسابداری پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

در این همایش از پروفسور رهنمای رودپشتی، دکتر مهدی مشکی، و دکتر عبدالمحمد  خلعت‌بری به عنوان استادان نمونه استان گیلان قدردانی به عمل آمد.

 

در این گردهمایی نمایندگان انجمن حسابداران استان قزوین نیز حضور داشتند؛ که حاکی از تعامل مناسب بین انجمن‌های استانی بود.

 

این سومین همایش جشنواره‌ای گرامیداشت روز حسابدار در استان گیلان بود که به همت گیله مردان و گیله زنان انجمن حسابداران استان گیلان با موفقیت برگزار شد.

 

 

 

 

شماران