موسسه  Deloitte با معرفی طرح «تعطیلات عمومی انعطاف پذیر» به کارکنان خود این امکان را داد که بتوانند زمان استفاده از تعطیلات عمومی خود را انتخاب کنند.

کارکنان این شرکت همچنین در برخی دفاتر مستقر در بریتانیا این امکان را دارند در محیطی کارکنند که در آنها تغییراتی بابت ایجاد فضاهای همکاری بیشتر و استفاده از جدیدترین فناوری صوتی و تصویری صورت گرفته ، تا از این طریق جلسات ترکیبی (حضوری مجازی) با کیفیت بهتری برگزار شود.

بعلاوه، کلیه کارکنان جدید و اخیرا استخدام شده این شرکت از بودجه 500 پوندی که در ابتدای همه‌گیری در اختیار کارمندان Deloitte در بریتانیا قرار گرفته بود بهره‌مند شدند. این کمک هزینه  به منظور حصول اطمینان از مجهز بودن این افراد به طیف کاملی از تجهیزات برای پشتیبانی مناسب از آنها در حین دورکاری و  کار از خانه ، پراخت ‌شد.

جکی هنری از Deloitte توضیح داد: «رویکرد جدید ما به این معنی است که افراد ما می‌توانند علاوه بر تعطیلات قراردادی، مرخصی تعطیلات عمومی را در تاریخ‌هایی که برایشان مهم‌تر است، انتخاب کنند. آن‌ها همچنین حق دارند از روزهایی که تعطیلات رسمی در تقویم نمایش داده شده استفاده کنند یا در صورت تمایل می‌توانند این روزها را با زمان دیگری از سال جایگزین کنند.»

https://www.pqmagazine.com/deloitte-opts-for-flexible-public-holidays/

شماران