بر اساس گزارشی که اخیراً منتشر شده، سرویس درآمد داخلی   IRSتلاش‌های خود را برای ارائه اطلاعات و منابع مالیاتی به مالیات‏دهندگانی با مهارت محدود انگلیسی و اختلالات بصری افزایش داده است. همچنین، بر اساس گزارش مذکور این اقدامات کافی نبوده به کار بیشتری در این زمینه نیاز است.

این گزارش که روز دوشنبه توسط بازرس کل خزانه‌داری اداره مالیات منتشر شد خاطرنشان کرد که در ماه ژانویه سرویس درآمد داخلیIRS، استراتژی تجربی مالیات دهندگان را به کنگره ارسال کرد که شامل استراتژی‌هایی برای تعامل با گروه‎های محروم، از جمله مالیات دهندگان با مهارت محدود انگلیسی و معلولیت بود. بر اساس یافته‎های بازرس کل خزانهداری امور مالیاتی (TIGTAIRS در حال گسترش دسترسی به اطلاعات مالیاتی و منابع به زبانهای دیگر برای مالیاتدهندگان با مهارت محدود انگلیسی و در قالب های جایگزین برای مالیات دهندگان کم بینا است.

در راستای گزارش منتشر شده، IRS برای کمک به مالیات‌دهندگان، برنامه «درخواست تغییر در اولویت زبان» را بنیانگذاری کرد. همچنین، برای مالیاتدهندگانی که در اظهارنامه مالیاتی ارجحیت خود را به برقراری ارتباط با IRS بیان میکنند، یک خط تلفن رایگان چند زبانه اختصاصی ایجاد کرد، تا از این طریق به مالیات دهندگانی که زبان اصلی آنها انگلیسی یا اسپانیایی نیست کمک کند. از دیگر اقدامات می‎توان به گسترش منابع چندزبانه در وبگاه IRS.gov اشاره کرد.

لازم به ذکر است، جهت بهبود مساعدت به مالیات دهندگان کم بینا، IRS صفحهای جدید در وبگاه IRS.gov ایجاد کرد تا به مالیات دهندگان اطلاعاتی در مورد خدمات دسترسی در دسترس مانند خط بریل، اسناد الکترونیکی چاپ بزرگ و صدا ارائه دهد."

https://www.accountingtoday.com/news/irs-making-strides-on-helping-non-english-speakers-and-visually-impaired?position=editorial_1&campaignname=V2_ACT_Daily_20210503-12302021&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=V2_ACT_Daily_20210503%2B%27-%27%2B12302021&bt_ee=E9GmOwPoFsiEnOLh8nNT9vW3L9FRUPJYbN%2F90thBKry6RJ1P%2F6OMUTC8U80ogHjo&bt_ts=1640862243475

شماران