آموزش یکی از مواردی است که CPAها را متمایز میکند.

تبدیل شدن به یک CPA به عزم و تلاش زیادی نیاز دارد. چند تن از رهبران ارشد انجمن حسابداران رسمی آمریکا (AICPA) اخیراً به گروهی از دانشجویان با انگیزه حسابداری با پیشینه‌های مختلف اعلام کردند که پیوستن به حرفه‌ای که به دلیل قابل اعتماد بودن و سخت‌گیری‌اش معروف است، برای کسانی که واجد شرایط هستند، عواید بسیاری در پی خواهد داشت.

بری ملانکن، CPA، CGMA، رئیس و مدیر عامل انجمن حسابداران حرفه‌ای خبره بین المللی، به نمایندگی از AICPA و CIMA، بر اهمیت یک پایه آموزشی قوی برای CPA های آینده تأکید کرد. وی افزود: آموزش یکی از مواردی است که CPAها را متمایز میکند. "و همگام با آزمون و الزامات تجربه، CPA ها مسئولیت کار در جهت منافع عمومی و برآورده کردن نیازهای مشتریان خود را نیز بر عهده دارند."

در زیر چند نکته مهم از مباحث مطرح شده در میزگرد آورده شده است:

  • هیچ مسیر واحدی وجود ندارد. متخصصان بر این باورند که حرفه حسابداری خطی نیست و می‌تواند افراد را از فرصت‌های بی‌شماری عبور دهد. اگرچه کار در شرکتهای حسابداری دولتی برای بسیاری از افراد سودمند است، اما این تنها مسیر شغلی نیست.
  • CPA ها در دنیای در حال تغییر رشد میکنند. به گفته ملانکن، پایه آموزشی و تجربی CPAها، آنها را برای رویارویی با چالشهای پایان ناپذیری که اقتصاد پیچیده جهانی امروزی ارائه میکند، آماده میسازد.
  • دانشجویان باید امتحان را در اولویت قرار دهند. زمان مورد نیاز برای مطالعه برای امتحان همان چیزی است که تحقیقات به عنوان یک چالش برای بسیاری از افراد به آن اشاره دارد. بنابراین، ملانکون اشاره کرد که شرکت در امتحان درست پس از پایان مدرسه راه گذر از این مرحله است.

مهم نیست که یک CPA جوان چه مسیری را طی کند. این حرفه، حرفهای است که به خوبی مورد توجه و احترام قرار می‎گیرد. به بیان ملانکون: «ما مشاورین مورد اعتماد هستیم و اعتبار و دقت را در تصمیم گیریهای خود به ارمغان میآوریم.»

https://www.journalofaccountancy.com/news/2021/nov/bright-future-young-cpas.html

شماران