افزایش حجم وجوه وردی پیش بینی شده به ACCA کمک کرده است تا در کسری بودجه 8.9 میلیون پوندی خود تجدیدنظر برای ۳۱ مارس سال ۲۰۲۱ تجدید نظر کند، مشروط به تأیید این گزارش توسط حسابرس  مستقل، acca  میتوان زیان پیش بینی شده خود را به مازاد 20.3 میلیون پوندی تبدیل کند.

همزمان با گزارش سالانه ، ACCA مجدداً "پیش اطلاعیه‏ای" از عملکرد استراتژیک خود منتشر کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست. گزارش کامل در 30 جولای منتشر خواهد شد.

ACCA اینگونه شرح میدهد که فرض بر این بود که اولین جلسه آزمون در سال ۲۱-۲۰۲۰ همه جا به جز چین لغو خواهد شد و پس از آن درآمد حاصل از آزمون به حالت عادی باز میگردد. اما، به دلیل تاثیر "موج دوم" در سه ماهه سوم و چهارم، 8 میلیون پوند دیگر از درآمد امتحانات در طول سال از بین رفت.

در نهایت حدود 595،425 آزمون در طول سال برگزار شد، که در مقایسه با 831،000 آزمون مورد انتظار در دوران پیش ازهمهگیری کرونا کاهش داشت. ACCA مسئولیت این ارقام را بر عهده گرفته و برای سال آینده متعهد میشود آزمونها را در بیشتر بازارها اجرا کرده و از طریق امتحانات آنلاین با نظارت از راه دور ظرفیت برگزاری آزمون را تقویت کند. با این شیوه درصد قبولی و آزمون دانشجویان در یک سال به 29.3 درصد خواهد رسید.

https://www.pqmagazine.com/acca-unveils-big-surplus

شماران