از سوی دبیرخانه انجمن: «متمم فراخوان ثبتنام در آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل- 20 و 21 اردیبهشت 1398» صادر شد. مطابق این اطلاعیه، همه داوطلبان شرکت در این آزمون، از جمله، آن گروه از داوطلبانی که در دوره آموزشی PACT شرکت کرده‌اند، برای شرکت در آزمون باید فرایند ثبت‌نام را از طریق دبیرخانه انجمن حسابداران خبره ایران طی کنند. در این اطلاعیه یادآوری شده است، این گروه از داوطلبان از پرداخت وجه ثبت‌نام معاف هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل «متمم فراخوان ثبتنام در آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل- 20 و 21 اردیبهشت 1398» که در روز سه‌شنبه، مورخ 10 اردیبهشت 1398، صادر شده است، به شرح زیر است:

 

اطلاعیه شماره (2):

متمم فراخوان ثبت‎نام در آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل
20 و 21 اردیبهشت 1398

 

پیرو اطلاعیه شماره (1) «فراخوان ثبتنام در آزمون گواهینامه خدمات مالیاتی مشاغل – 20 و 21 اردیبهشت 1398» (مورخ 4 اردیبهشت 1398) به اطلاع داوطلبان شرکت در این آزمون می‌رساند، آن گروه از داوطلبانی که پیش از این در «دوره ] آموزشی [ حرفه‌ای ارائه خدماتی مالیاتی مشاغل» برگزارشده توسط مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، از پرداخت مبلغ ورودیه (ثبت‌نام) موضوع بند «ب.4» اطلاعیه فوق معاف هستند.

 

با این حال، از آن جا که تمامی فرایند ثبت‌نام داوطلبان، بررسی شرایط لازم آنان (موضوع بند الف اطلاعیه فوق)، انتشار فهرست داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون، برگزاری آزمون، ارزیابی آزمون، و سرانجام، صدور گواهینامه برای داوطلبانی که با آزمون را موفقیت پشت سر می‌گذارند، همگی توسط انجمن حسابداران خبره ایران انجام می‌شود؛ بنابراین، این گروه از داوطلبان نیز همانند سایر داوطلبان الزاماً باید فرایند ثبت‌نام در آزمون را عیناً مطابق ضوابط مقرر در اطلاعیه فوق انجام دهند.

 

بدیهی است، داوطلبانی که این فرایند را در موعد مقرر طی نکنند و نام آنان در فهرست داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نباشد، امکان شرکت در آزمون را نخواهد داشت.

 

انجمن حسابداران خبره ایران

10 اردیبهشت 1398

 

اخبار مرتبط:

 

 

 

برای شنیدن این پادکست (فایل صوتی) از طریق آپارات بر روی تصویر بالا کلیک کنید

 

برای دیدن این ویدئو از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات بر روی تصویر بالا کلیک کنید

 

شماران