در مقدمه راهنمای ثبتنام کاربران در «سامانه جدید مشاهده سوابق بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی» تصریح شده است، سامانه ثبت‎نام پورتال متمرکز سازمان تامین اجتماعی برای همه مخاطبان این سازمان قابل استفاده است، و حساب کاربری ایجاد شده از طریق این سامانه برای دسترسی به همه خدمات نوین این سازمان قابلیت استفاده خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، در صفحه نخست «سامانه جدید مشاهده سوابق بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی» به بیمه‎شدگان این سازمان تاکید شده است، پس از ورود به این سامانه با استفاده از راهنمای ثبت نام نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند. از جمله نکات مورد تاکید در استفاده از این سامانه به موارد زیر می‎توان اشاره کرد:

  • از مرورگرهای مطمئن و بروز مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
  • رمز عبور خود را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید.
  • به منظور بالا بردن امنیت رمز عبور، از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
  • پس از انجام و اتمام کار، حتما از سیستم خارج شوید.
  • هرگز نام کاربری و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

در گام نخست ثبت نام در سامانه مذکور به کاربران تاکید شده است، پس از درج کدملی خود (بیمه‎شده) و انتخاب اپراتور،شماره تلفن همراه خود (بیمه‎شده) را وارد کنید. توجه داشته باشید، شماره تلفن همراه واردشده صرفاً باید متعلق به شخص بیمه‎شده باشد. در غیر این صورت، نیاز است پس از طی همه مراحل ثبتنام، شخص بیمه‎شده با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کند.

متن کامل «راهنمای ثبتنام کاربران در سامانه جدید مشاهده سوابق بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی» در این پیوند در دسترس علاقه‎مندان است.

 

 

شماران