هفتاد و ششمین شماره هفته نامه «آتیه نو» تنها نشریه تخصصی رفاه و بیمه های اجتماعی در ایران با مجموعه مطالبی در مورد تبعات طرح جدایی احتمالی بخش درمان از پیکره سازمان تامین اجتماعی و هشدار کارشناسان در این حوزه و بسیاری مطالب متنوع دیگر در حوزه های رفاه و تامین اجتماعی، صبح امروز دوم آبان ۱۳۹۵ منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی انجمن حسابداران خبره ایران، در ستون «پرسش» شماره این هفته نشریه «آتیه نو» (هفتهنامه تخصصی سازمان اجتماعی) که به پاسخگویی پرسشهای تخصصی خوانندگان درباره قوانین و مقررات تامین اجتماعی در ایران اختصاص دارد «حادثه ناشی از کار و حمایتهای خاص آن» مورد تبیین و تشریح قرار گرفت.

 

در این یادداشت که به قلم محمدحسین قشقایی، کارشناس تامین اجتماعی نوشته شده است، انواع حوادث شغلی و خدمات سازمان تامین اجتماعی در پنج سرفصل: 1) از کارافتادگی کلی، 2) از کار افتادگی جزئی، 3) نقص عضو، 4) غرامت دستمزد ایام بیماری، و 5) مستمری فوت، تشریح شده است.

 

متن کامل این ستون با عنوان «حادثه ناشی از کار و حمایتهای خاص آن» همچنین متن کامل هفتاد و ششمین شماره هفتهنامه «آتیه نو» (یکشنبه، 2 آبان 1395) در وبگاه سازمان تامین اجتماعی در دسترس علاقهمندان است.

شماران