دبیرخانه «اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران» با صدور اطلاعیه‎ای اعلام کرد: به اطلاع می رساند، در حاشیه این همایش، نهمین هماندیشی دانشجویان دکتری حسابداری کشور در تاریخ 27 بهمن ماه 1395 برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، متن کامل اطلاعیه صادره از سوی دبیرخانه «اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران» (27 و 28 بهمن 1395، دانشگاه فردوسی) به شرح زیر است:

 

به اطلاع می رساند در حاشیه "اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران"؛ نهمین هم اندیشی دانشجویان دکتری حسابداری کشور در تاریخ 27 بهمن ماه 1395 برگزار خواهد شد. از دانشجویان دکترای متقاضی ارائه در این هم اندیشی دعوت می گردد، با هماهنگی استادان محترم خود، فرم مندرج در سایت همایش قسمت هم اندیشی دانشجویان دکترای حسابداری کشور را تکمیل و همراه با "فایل پژوهشی" مربوط، حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه 1395 به جناب آقای دکتر حصارزاده(این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) ارسال نمایند.

 

محتوای"فایل پژوهشی" ارسالی حسب میزان پیشرفت فرآیند تدوین رساله ها و نظر استادان محترم، به شرح زیر است:

برای دانشجویانی که درصدد تهیه پروپوزال هستند، شامل پیش نویس پروپوزال باشد.

برای دانشجویانی که پروپوزال آن ها تصویب شده است، شامل پروپوزال و شرح مبسوطی از "مبانی نظریِ پشتوانه فرضیه ها" یا "روش پژوهش" باشد.

برای دانشجویانی که تحلیل های تجربی خود را انجام داده اند، شامل پیش نویس مقاله مستخرج باشد.

 

تاریخ های مهم:

مهلت ارسال فرم تکمیل شده همراه فایل پژوهشی از سوی دانشجو: 15 دی

زمان اعلام نتایج داوری رساله ها: 1 بهمن

تاریخ برگزاری نشست: 27 بهمن

 

شایان ذکر است، اگرچه با توجه به محورهای همایش ملی، موضوعات حسابرسی در اولویت پذیرش هستند لکن، سایر موضوعات نیز مورد بررسی قرار می گیرند. اطلاع رسانی های بعدی و اعلام نتایج به متقاضیان از طریق ایمیل صورت خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط:

27 و 28 بهمن 1395، در مشهد: «اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران» به میزبانی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد (27 شهریور 1395)

شماران