مراسم رسمی تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ساعت 14 فردا (چهارشنبه) در سالن «شهید مدرس» وزارت امور اقتصادی و دارایی واقع در تهران، خیابان باب همایون برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران (سنا) ، در این مراسم که با حضور ارکان بازار سرمایه ایران، فعالان بازار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود، علی طیبنیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد فطانت رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار و شاپور محمدی رئیس فعلی این سازمان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

 گفتنی است، شاپور محمدی از سوی هیئت مدیره جدید سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان گزینه نهایی ریاست این سازمان به شورای عالی بورس و اوراق بهادار معرفی و به اتفاق آراء از سوی اعضای این شورای عالی به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد. وی پیش از این، معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را در دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران برعهده داشت. محمدی همچنین، نخستین مدیرعاملی بورس انرژی ، دکتری اقتصادسنجی و توسعه، عضو هیئت علمی (دانشیار) و مدیر گروه مدیریت مالی و بیمه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

 

شاپور محمدی هفته گذشته با حضور در محل سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران سابق خود، از زحمات محمد فطانت طی 20 ماه گذشته تشکر کرد.

 

 


 

شماران