علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی حسین میرشجاعیان حسینی را به سمت معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ( شادا)، در متن حکم انتصاب میرشجاعیان آمده است:

 

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون امور اقتصادی" منصوب میشوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی محوله و به ویژه در راستای عملیاتی نمودن سند راهبردی وزارتخانه و تبیین و اجرای ماموریت های آن معاونت به کار گیرید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.

 

مطابق این گزارش، حسین میرشجاعیان حسینی عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و سوابقی همچون مشاور وزیر اقتصاد، مسئول هماهنگی اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین مدیرکل دفتر پایش و بهبود محیط کسب و کار را در کارنامه خود دارد.

 

گفتنی است، پیش از این شاپور محمدی این پست را در اختیار داشت که هفته گذشته با تصویب شورای عالی بورس و اوراق بهادار جایگزین محمد فطانت فرد به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شد.

 

 

شماران