مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: مجوز اعطای ٢٥ کارگزاری جدید این سازمان از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه اعطاء می شود.به گفته وی: متقاضیان می توانند از از دهم تا چهاردهم مردادماه 1395 همزمان با انجام فراخوان از سوی استانهای ذیربط با مراجعه به ادارات کل تامین اجتماعی استانها نسبت به دریافت فرم و ثبت نام اقدام کنند. زمان برگزاری آزمون اعطای مجوز برای کارگزاریهای جدید در روز پنجشنبه مورخ بیست و هشتم مردادماه 1395 به‎صورت همزمان در ١٤ استان خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمدعلی جنانی مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی با بیان این مطلب افزود: در اجرای مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش کارگزاری‎های رسمی و بر اساس موافقت مدیرعامل سازمان و در راستای ایجاد عدالت و مساوات مقرر است مجوز ٢٥ کارگزاری جدید به متقاضیان از طریق برگزاری آزمون ومصاحبه اعطاء شود.

 

وی افزود: این کارگزاری ها در محدوده شعب مرند و ٦ تبریز از استان آذربایجانشرقی، یک بوشهر و بیدخون از استان بوشهر، بروجن از استان چهارمحال و بختیاری، زابل از استان سیستان و بلوچستان، فسا و جهرم از استان فارس، یک و سه کرمان و زرند از استان کرمان، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، دو گرگان از استان گلستان، چالوس و بابلسر از استان مازندران، شازند از استان مرکزی، قشم، کیش و بندرلنگه از استان هرمزگان، ٤ یزد از استان یزد، یک شوشتر، بهبهان، یک آبادان و خرمشهر از استان خوزستان و ٤ کرمانشاه از استان کرمانشاه هستند.

 

به گفته وی: متقاضیان می توانند از از دهم تا چهاردهم مردادماه 1395 همزمان با انجام فراخوان از سوی استانهای ذیربط با مراجعه به ادارات کل تامین اجتماعی استانها نسبت به دریافت فرم و ثبت نام اقدام کنند. زمان برگزاری آزمون اعطای مجوز برای کارگزاریهای جدید در روز پنجشنبه مورخ بیست و هشتم مردادماه 1395 بهصورت همزمان در ١٤ استان خواهد بود.

شماران