سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است، این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند. وی تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌ها است؛ اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌هایک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

 

در این ارتباط لازم به ذکر است، مطابق اخبار صبح امروز (چهارشنبه) خبرگزاری‎ها، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دستور مرجع قضایی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل معزول بانک ملت را به‌دلیل فعالیت گسترده در یک باند سازمان یافته فساد بانکی بازداشت کرد. در همین ارتباط، معاون بین‌الملل مدیرعامل معزول بانک ملت نیز بازداشت شده است.

 

مطابق این گزارشها، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شده است یک باند سازمان یافته فساد بانکی را در کشور کشف کند که رستگار سرخه‌ای و معاونش از اعضای اصلی این باند هستند.

شماران