در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از دو محصول جدید شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از سمات، در این مراسم که محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدرضا محسنی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه،  برخی از اعضای هیات مدیره سازمان بورس و نمایندگان رسانه ها حضور داشتند، از «درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا)» و «کتاب جستارهایی از پیش و پس از معاملات» رونمایی شدند.

 

سهامداران با استفاده از این برنامه می توانند به انواع خدمات ارایه شده توسط سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه به دسترسی پیدا کنند. کاربران در اولین گام می توانند در این نرم افزار وضعیت دارایی سهام خود را مشاهده کنند. برای استفاده از این برنامه کاربران حتما باید قبلا در سامانه IPSاین شرکت ثبت نام کنند و شماره موبایل خود را در آن ثبت کرده باشند. اطلاع‌رسانی مناسب، ارائه گزارش از تغییر وضعیت دارایی سهامداران، به اشتراک گذاشتن سرویس‌های سمات در این سامانه و احراز هویت از مهم ترین مزیتهای «درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا)» است.

 

علاقه‎مندان برای اطلاعات بیشتر می‎توانند به «درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا)» بر روی وبگاه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه (سمات) مراجعه کنند.

 

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادر نیز در سالن ۳۵ این نمایشگاه با برگزاری دوره های آموزشی مختلف، مشارکت فعالی داشت.


 

شماران