کتاب HANDBOOK OF IRAN'S CAPITAL MARKET ویرایش یکم از نخستین و تنها راهنمای جامع بازار سرمایه ایران به زبان انگلیسی است که شامل اطلاعات مالی و تشریح اجمالی فعالیت بیش از ۳۹۰ شرکت فهرست‎شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و معرفی نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و نحوه سرمایه گذاری خارجی در بورس‎های ایران است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از نوآوران امین ، این کتاب روز گذشته با حضور محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، علی سعیدی معاون نظارت بر نهادهای مالی و حسن امیری معاون نظارت بر بورس‎ها و ناشران این سازمان به میزبانی علی سنگینیان مدیر عامل تامین سرمایه امین و علی نوروزی مدیرعامل پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه گذاری نوآوران امین در حاشیه سومین روز نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه رو نمایی شد و در اختیار استفاده‎کنندگان قرار گرفت.

 

کتاب HANDBOOK OF IRAN'S CAPITAL MARKET ویرایش یکم از نخستین و تنها راهنمای جامع بازار سرمایه ی کشور به زبان انگلیسی است. این کتاب شامل اطلاعات مالی و تشریح اجمالی فعالیت بیش از ۳۹۰شرکت فهرست‎شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران است. در این کتاب داده های مالی همچون روند سودآوری، نسبت های بازار، میزان تحقق سود پیش بینی شده، و اقلام مهم صورت‎های مالی هر شرکت به همراه مقایسه این ارقام با ارقام مشابه صنعتی که شرکت در آن فعالیت می کند در قالب یک صفحه به استفاده کنندگان انگلیسی زبان ارائه می شود.

 

این کتاب همچنین شامل فصولی جداگانه‎ای برای معرفی تمامی نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار (از جمله، کارگزاری‎ها، صندوق‎های سرمایه‎گذاری، شرکت‎های تأمین سرمایه و غیره) و بررسی ساختار و نحوه سرمایه گذاری خارجی در بورس ایران است.

 

این کتاب که در حال حاضر در قالب نسخه چاپی با جلد گالینگور و صفحات گلاسه در دسترس استفاده کنندگان قرار دارد، منبعی سودمند برای سرمایه‎گذاران خارجی و شرکت‎هایی است که قصد مشاوره به این سرمایه گذاران در خصوص سرمایه گذاری در ایران را دارند.

 

قیمت روی جلد این کتاب برای مشتریان داخلی یک میلیون و یکصدهزار ریال (یکصد و ده هزار تومان) است. علاقه‎مندان برای اطلاعات بیشتر می‎توانند با تلفن ۴۲۳۶۶۱۰۰ تا ۴۲۳۶۶۱۰5 تماس حاصل فرمایند یا به وبگاه نوآوران امین مراجعه کنند.


 

شماران