در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد؛ شرکت همکاران سیستم ضمن ارایه آخرین امکانات و تغییرات راهکارهای نرم‌افزاری خود، سمینارهای تخصصی‌ را در زمینه‌های حسابداری تلفیقی، هوشمندی تجاری، و اتوماسیون اداری برگزار می‌کند.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از ایسنا، شرکت همکاران سیستم در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، پنج عنوان سمینار تخصصی در محل غرفه خود برگزار می‌کند. در این نمایشگاه که از تاریخ 20 الی 23 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، این شرکت ضمن ارائه آخرین امکانات و تغییرات راهکارهای نرم افزاری خود، سمینارهای تخصصی‌ای را در زمینه‌های حسابداری تلفیقی، هوشمندی تجاری و اتوماسیون اداری برگزار می‌کند.
 
در سمینارهای مرتبط با حسابداری تلفیقی و هوشمندی تجاری، ضمن معرفی راهکارهای همکاران سیستم در این دو حوزه، کاربرد و ارتباط این دو برای دستیابی به اطلاعات و گزارش‌هاي مديريتي بر حسب نياز هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ معرفی می‌شود. این سمینارها در محل غرفه همکاران سیستم برگزار می‌شود و مشارکت در آنها برای بازدیدکنندگان رایگان است.
 

علاقه‌مندان به حضور در این سمینارها، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وبگاه همکاران سیستم مراجعه کنند.

شماران