شرکتکنندگان در این مسابقه با اعتبار یکسان اقدام به خرید و فروش تعدادی سهام در مدت زمان محدود خواهند کرد. به برندگان در این مسابقه هدایای ارزشمندی اعطا خواهد شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با هدف اشاعه فرهنگ سهامداری و آموزش بورس و نیز ایجاد محیطی مفرح و پرهیجان برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، مسابقات بورس کاپ را طراحی کرده است.
 
این مسابقه همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، طی 8 نوبت در چهار روز نمایشگاه برگزار خواهد شد و جوایز ارزنده و پرباری نیز از جمله 8 تبلت، 20 هدیه نفیس و دیگر هدایای یادبود به نفرات برتر اهدا خواهد شد.
 
در این مسابقه، شرکت کنندگان با اعتبار یکسان اقدام به خرید و فروش تعداد کمی سهام در مدت زمان محدود خواهند نمود. این مسابقه به گونه ای برنامه ریزی شده است که اطلاعات قیمتی هر روز معاملاتی برای هر سهم در یک دقیقه، به بازکنان نمایش داده شود. در نهایت برنده مسابقه کسی خواهد بود که بیشترین میزان سود (بازدهی) را نسبت به بقیه بازکنان داشته باشد.
 
علاقه‌مندان در این تاریخ می‌توانند هر از 20 تا 23 تیرماه از ساعت 10 الی 18، از نمایشگاه مذکور واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.
 

گفتنی است، انجمن حسابداران خبره ایران به عنوان نخستین و بزرگترین انجمن حسابداران حرفهای ایران، مجله حسابدار به عنوان نخستین و پرمخاطبترین نشریه حسابداری ایران، و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزش حرفهای حسابداران ایران نیز همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری پررنگ و فعال خواهند داشت.

شماران