معاون ماليات بر ارزش افزوده سازمان امور مالياتي کشور اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده سه ماهه سوم (پاييز) 1394، يکم تا 15 دي 1394 است.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از رسانه مالياتي ايران، عليرضا طاري بخش، با اعلام اين خبر، اظهار داشت: با توجه به اين که آخرين مهلت ارائه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده دوره سوم (پاييز) 1394، 15 دي 1394 است، موديان محترم مي توانند از طريق وبگاه عمليات الکترونيک ماليات بر ارزش افزوده به نشانی www.evat.irنسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت ماليات اقدام کنند.
 

معاون ماليات بر ارزش افزوده سازمان امور مالياتي کشور به موديان مشمول ماليات بر ارزش افزوده توصيه کرد: به منظور عدم تعلق جرايم، نسبت به اجراي کامل تکاليف مقرر در قانون از جمله تکميل و ارائه اظهارنامه مالياتي دوره مذکور و پرداخت ماليات و عوارض ابرازي ظرف مهلت مقرر قانوني اقدام کنند. وی همچنین، از موديان مشمول اين قانون درخواست کرد به منظور رفاه حال خود و ممانعت از تراکم مراجعه به سامانه ماليات بر ارزش افزوده و بروز مشکلات احتمالي، ارائه اظهارنامه را به روزهاي پاياني مهلت مقرر موکول نکنند.

شماران