5 بهمن 1394 دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره ملی هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو در در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد. در این کنفرانس در کنار سخنرانی ها و کارگاه های متعدد، هلدینگ ها و شرکت های برتر ایرانی معرفی می شوند.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، سید علی صدری، دبیر دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو گفت، سازمان ها تمایل زیادی برای فعالیت در قالب هلدینگ و بهره گیری از توانایی های یکدیگر دارند تا بدین وسیله ضمن فائق آمدن به مسایل و مشکلات خود به رقابت در سطح بالاتر و رقابت در عرصه جهانی بپردازند. وی افزود: بسیاری از مدیران ساختار هلدینگ را فرمول معجزه آسایی می دانند که هر مشکل سازمانی مانند پیچیدگی های مدیریتی و روابط اقتصادی، اقتصادی نبودن فعالیتها و موانع رشد را برطرف می سازد. به همین دلیل لزوم توسعه هلدینگ ها و شرکت ها برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه اقتصاد کشور ضرورت پیدا می کند. در همین راستا دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره ملی هلدینگ های برتر و شرکت های پیش رو در 5 بهمن ماه 1394 در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود. در این کنفرانس در کنار سخنرانی ها و کارگاه های متعدد، هلدینگ ها و شرکت های برتر معرفی می شوند.
 
نایب رئیس خانه اقتصاد ایران افزود: متاسفانه در کشور ما تعاریف مطلوبی از چارچوب و قوانین مرتبط با هلدینگها صورت نگرفته و سوالات و ابهامات بسیاری در ارتباط با این سازمانها در اذهان فعالان عرصه اقتصاد کشور بی پاسخ باقی مانده است. کنفرانس سالیانه هلدینگ با هدف بررسی این چالشها و گردآوری و جمع بندی نظرات صاحب نظران ملی و بین المللی به منظور بهبود اثر بخشی و کارایی هلدینگ ها طرح ریزی و با همکاری نمایندگان بخش دولتی و خصوصی به مرحله اجراء در می آید. صدری در ادامه گفت: مثبت بودن مذاکرات و لغو تحریمهای اقتصادی فرصتهای متعددی را در عرصه اقتصاد به همراه خواهد داشت، که باید از آنها استفاده کرد. از این رو در کنفرانس هلدینگ و جشنواره هلدینگ ها و شرکت های برتر از اساتید بین المللی استفاده کرده ایم، تا تجارب سایر کشورها را در اختیار مدیران ایرانی قرار دهند.
 
وی تاکید کرد: پیاده سازی مدیریت ریسک، اجرای سازوکارهای حاکمیت شرکتی، آموزش روش های تأمین مالی هلدینگ ها و استقرار ساختارهای نوین مدیریتی در هلدینگ ها و شرکتهای پیشرو از جمله مواردی است که در کارگاه ها و سخنرانی های این کنفرانس توسط اساتید داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی این کنفرانس به نشانی  http://www.himty.ir  مراجعه کنند.

شماران