چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران با شعار "حسابداری و توسعه پایدار، نظارت و شفافیت مالی" در روزهای پنجم، ششم و هفتم خرداد 1395 در دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد.
 
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از وبگاه رسمیچهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران، در سیزدهمین همایش ملی حسابداری ایران که در روزهای 30 و 31 اردیبهشت  1394 در دانشگاه تهران برگزار شد، برگزاری چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران به دانشگاه ارومیه واگذار شد. در این راستا، دانشکده اقتصاد و مدیریت  دانشگاه ارومیه بر آن است با همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان و نیز انجمن های علمی و حرفه ای حسابداری ایران، چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران را در روزهای پنجم الی هفتم خرداد 1395 در این دانشگاه برگزار کند. دبیر علمی این همایش پرویز پیری و دبیر اجرایی آن حمزه دیدار از اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه هستند.
 
 
شعار و محورهای همایش
"حسابداری و توسعه پایدار، نظارت و شفافیت مالی" متناسب با نیازهای روز حرفه حسابداری ایران و سیاست های دولت به عنوان شعار چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران تعیین شده است. نظریه‎پردازی در حسابداری، اخلاق حرفه‎ای در حسابداری، نقش حسابداری در دوران پساتحریم، آموزش حسابداری و تدوین منابع علمی، حسابداری و مدیریت و نقش آن در توسعه پایدار، بازارهای مالی در توسعه پایدار و نقش حسابداری، کنترل‎های بخش عمومی و گذر از سیستم نقدی به تعهدی، نظارت و شفافیت در اطلاعات مالی، برنامه‎ریزی و کنترل در بخش عمومی، استانداردهای بین‎المللی حسابداری (IAS) و گزارشگری مالی (IFRS)، حسابداری ارزشی، و تحقیقات تجربی حسابداری و حسابرسی در بازارهای مالی نیز به عنوان محورهای همایش تعیین شده‎اند.
 
 
فراخوان ارسال مقالات
دبیرخانه چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران، از همه محققان، دانشگاهیان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان دوره های دکتری حسابداری و فعالان حرفه دعوت کرده است با ارسال آثار علمی و کاربردی خود، این دبیرخانه را در برگزاری هر چه بهتر این همایش یاری کنند.
 
 
زمان‎بندی دریافت، داوری، و اعلام مقالات
علاقه‎مندان می‎توانند آثار خود را از 10 دی 1394 تا 30 بهمن 1394 به دبیرخانه همایش ارسال کنند. داوری مقالات از 1 اسفند 1394 آغاز و تا 20 اسفند 1394 ادامه خواهد داشت. مقالات پذیرفته از 21 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 اعلام خواهند شد.
 
 
مهلت ثبت نام
علاقه‎مندان به حضور در این همایش می‎توانند از 15 فروردین 1395 تا 15 اردیبهشت 1395 نسبت به ثبت نام در این همایش اقدام کنند.
 
 
اطلاعات تماس دبیرخانه
نشانی: ارومیه، اول جاده سرو، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه ارومیه، کد پستی 33111 – 57169
تلفن: 32753162
رایانامه: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
پوستر همایش
علاقه‎مندان می‎توانند پوستر این همایش را از وبگاه رسمی این همایش به نشانی زیر دریافت کنند:
 
شماران