سازمان تامین اجتماعی با اجرای سیستم مکانیزه در شعب و مراکز درمانی خود در سراسر کشور گام بزرگی برای خدمات بهینه به بیمه شدگان برداشته است که در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) به معرفی آنها خواهد پرداخت.
 
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی با اجرای سیستم مکانیزه در شعب و مراکز درمانی خود در سراسر کشور گام بزرگی برای خدمات بهینه به بیمه شدگان برداشته است که در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) به معرفی آنها خواهد پرداخت. بازدیدکنندگان این نمایشگاه با وبگاه رسمی و سامانه‌های دریافت سوابق بیمه شدگان، ارائه لیست اینترنتی، فیش حقوقی مستمری بگیران، دریافت برگه پرداخت بیمه شدگان خاص، تأیید نسخ وHIS سازمان تأمین اجتماعی آشنا خواهند شد.
 
 
گفتنی است، سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل، تسریع و یکسان سازی نحوه ورود اطلاعات مربوط به کارگاه ها و بیمه شدگان،  کاهش خطاهای احتمالی از مرحله دریافت لیست حقوق تا مرحله ورود اطلاعات آن در رایانه، و متعاقب آن، تسریع در امور مربوط به کارگاه ها و بیمه شدگان، اقدام به تهیه نرم افزار " لیست حق بیمه" کرده است که به صورت رایگان از طریق مراجعه به شعب تامین اجتماعی یا وبگاه رسمی این سازمان به نشانی http://www.tamin.ir/News/Item/1357/2/1357.htmlقابل دریافت است.
 
 
 

همچنین ارائه مشاوره بیمه‌ای، بروشورهای معرفی خدمات و نشانی مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی و راه‎اندازی پایگاه خبری تامین 24 به صورت آنلاین از دیگر برنامه‌های غرفه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ است. یادآوری می شود، بیست و یکمیننمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) از 23 لغایت 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌ بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

شماران