در پی تصویب دستورالعمل اوراق استصناع و تسهیل فرآیند انتشار این اوراق جهت تامین مالی پروژهها در بازار سرمایه، شرکت تامین سرمایه نوین با همکاری مرکز مالی ایران اقدام به برگزاری سمینار تخصصی "اوراق استصناع؛ ساختار اجرایی و شرایط انتشار آن" در سطح مدیران ارشد شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس ایران خواهد کرد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، در شرایط کنونی تنگنای مالی در نطام اقتصادی کشور، تامین مالی پروژهها از اهمیت بالایی برخوردار است. بازار سرمایه به عنوان یک نهاد فعال در بازارهای مالی کشور قابلیتهای متنوع و نوینی جهت بر طرف کردن مشکل مذکور ارائه کرده‌ است. جدیدترین ابزار تامین مالی در ابزارهای مالی اسلامی اوراق استصناع یا اوراق سفارش ساخت است. این اوراق از جمله اوراق بهاداری است که امکان استفاده از منابع خرد را برای تامین مالی پروژهها و طرحهایی که موضوع پروژه یا بخشی از آن ساخت یک دارایی با ویژگیهای مشخص و تحویل آن در موعد زمانی معین باشد، ایجاد می‌کند.
 
 

نظر به تصویب دستورالعمل اوراق استصناع و تسهیل فرآیند انتشار این اوراق جهت تامین مالی پروژهها در بازار سرمایه، شرکت تامین سرمایه نوین با همکاری مرکز مالی ایران اقدام به برگزاری سمینار تخصصی "اوراق استصناع؛ ساختار اجرایی و شرایط انتشار آن" در سطح مدیران ارشد شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس ایران خواهد کرد. این سمینار در روز یکشنبه 29 آذر 1394 از ساعت 15 لغایت 18 در سالن دریای نور هتل استقلال برگزار میشود. علاقه‌مندان به حضور در این سمینار می‎توانند برای رزرو و دریافت دعوتنامه تا روز شنبه 28 آذر 1394، با شماره 66724343-021 تماس بگیرند.

شماران