وزير امور اقتصادي و دارايي طي احکام جداگانه‎ای سيدکامل تقوي نژاد را به سمت معاون وزير و رييس کل سازمان امور مالياتي کشور و علی عسکری را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از شبکه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، در متن حکمي که از سوي علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي صادر شده آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندي‎هاي ارزنده جنابعالي و با توجه به موافقت هيات وزيران به موجب اين حکم به اين سمت منصوب مي شويد، انتظار مي رود تمامي مساعي خود را با جلب توان تخصصي همکاران، کارشناسان و صاحب‎نظران به منظور انجام وظايف قانوني محوله و به ويژه در راستاي عملياتي نمودن سند راهبردي وزارتخانه و تبيين و اجراي ماموريت آن سازمان به کار گيريد. اميد است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد حضوري فعال و همه جانبه داشته باشيد. توفيق و سربلندي جنابعالي را در تقويت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و انجام وظايف محوله از خداوند منان مسالت مي نمايم.
 
 

گفتني است وزير امور اقتصادي و دارايي طي حکم جداگانه علي عسکري، رييس کل سابق سازمان امور مالياتي کشور را به‎عنوان مشاور خود منصوب کرد.در بخشي از حکم علي عسکري آمده است: خدمت و تلاش صادقانه در راستاي استحکام پايه‎هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلا و پيشرفت ملت بزرگوار ايران از ارزش والايي برخوردار است ضمن قدرداني از تلاش‎هاي خالصانه جناب‎عالي در پيشبرد اهداف اين وزارت طي تصدي رياست سازمان امور مالياتي کشور، به موجب اين حکم به سمت "مشاور وزير" منصوب مي‎شويد.

شماران