مدیرعامل سازمان حسابرسی، طی پیامی که روز گذشته از طریق وبگاه این سازمان منتشر شد، فرارسیدن روز حسابدار را به کارکنان این سازمان و اصحاب حرفه تبریک گفت.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، اکبر سهیلی‎پور، مدیرعامل سازمان حسابرسی، طی پیامی که روز گذشته از طریق وبگاه این سازمان منتشر شد، فرارسیدن روز حسابدار را به کارکنان این سازمان و اصحاب حرفه تبریک گفت.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی

روز حسابدار مبارک باد

گفته می شود حرفه حسابداری و حسابرسی تعهد در قبال منافع عمومی است و حسابداران و حرفه حسابداری نقشی محوری در تحقق منافع عمومی دارند.

موقعیت و جایگاه این حرفه در گروی درک درست مفهوم« منافع عمومی» و به کارگیری مسئولانه تعهدی است که با انتخاب شغل خود به آن ملزم می شویم. دقت و تعهدی که به طور حتم در سرنوشت مالی دستگاه های اقتصادی اثرگذار است و اختصاص « روز حسابدار» توجه به این جایگاه ویژه را نشان می دهد.

بی گمان خدمات حرفه ای و عملکرد ما با الزام به رعایت مسئولانه آنچه که آن را دانش حرفه ای و اخلاق کاری می نامیم. موقعیت و مقام صاحبان این حرفه را در جامعه بالا خواهد برد.

فرصتی مغتنم فراهم آمده است تا با ارج نهادن به خدمات ارزشمند همکاران گرامی و اصحاب حرفه، از تلاش و خدمات شما صمیمانه سپاسگزاری نمایم و این روز فرخنده را به تمامی دست اندرکاران جامعه حرفه ای تبریک و تهنیت بگوییم.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همه همکاران ارجمند و دست اندرکاران حرفه توفیق خدمت به جامعه و کشور اسلامیمان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                 و من الله التوفیق

                                                                 اکبر سهیلی پور

 

شماران