علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه 2 آذر 1394 در نامه ای به عباس کبریایی زاده رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خواستار تهیه و ارائه گزارشی از منابع و مصارف انجام شده سازمان مذکور طی 30 سال گذشته شد. مهلتی که اکنون سر آمده است ولی اطلاع دقیقی از تهیه این گزارش در دسترس نیست.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه 2 آذر 1394 در نامه ای به عباس کبریایی زاده رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خواستار تهیه و ارائه گزارشی از منابع و مصارف انجام شده سازمان مذکور طی 30 سال گذشته شد.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی در این نامه اعلام کرد: با توجه به سپری شدن نزدیک به 27 ماه از شروع به کار دولت تدبیر و امید و به منظور ارزیابی میزان تحقق برنامههای بیمههای سازمان تامین اجتماعی لازم است حداکثر ظرف 5 روز  ضمن تهیه و ارائه گزارشی از منابع و مصارف انجام شده آن سازمان در زمینه بیمههای بیکاری، درمان در دو سال اول دولت یازدهم ، روند مصرف مبالغ بیمه درمان در بیش از 30 سال گذشته و نیز مقایسه با دورانی که بیمهها تحت نظر وزارت بهداری (سابق) و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بودهاند به تفکیک استخراج و به اینجانب ارائه گردد.
 
 
لازم به ذکر است، اکنون این مهلت سر آمده است. با این حال، اطلاع دقیقی از تهیه این گزارش در دسترس نیست.
 
 
شماران