با اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، سامانه پیامکی 1000142 برای اعلام تاریخ جدید پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از این پس می‌توانند با ارسال تاریخ روز دریافت مستمری خود به این سامانه تاریخ دقیق واریز مستمری در ماه‌های آبان تا اسفند 1394 را دریافت کنند. به عنوان مثال: در صورتی که مستمری بگیری تا کنون هفتم هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کرده است می‌تواند با ارسال عدد 7 به سامانه 1000142 از تاریخ دریافت حقوق خود طی ماه‌های آبان تا اسفند 1394 مطلع شود. البته این برنامه تنها برای مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران و در فاصله زمانی 5 لغایت 19 هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کرده‌اند، قابل استفاده است.
 
 

بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح می‌توانند به وبگاه سازمان تأمین اجتماعی به نشانیwww.tamin.irمراجعه فرمایند.

شماران