سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) با انتشار فراخوان عمومی از همه علاقه‎مندان درخواست کرد در طرح تالیف کتاب‎های درسی رشته های حسابداری، مالی، بانکداری و بیمه این سازمان مشارکت کنند.
 
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) با انتشار فراخوان عمومی طرح تالیف کتاب‎های درسی رشته های حسابداری، مالی، بانکداری و بیمه از همه علاقهمندان درخواست کرد در این طرح مشارکت کنند. مطابق این فراخوان، با توجه به تشکیل گروه حسابداری در این سازمان به منظور بازنگری دروس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشتههای حسابداری، مالی، بانکداری و بیمه، از همه علاقه‎مندان متخصص و مجرب در زمینه نگارش کتابهای مورد نیاز در رشته های مذکور دعوت به همکاری شده است. علاقه‎مندان می‎توانند طرح تالیف کتابهای پیشنهادی خود را حداکثر تا 30 آذر 1394 به گروه حسابداری این سازمان ارسال کنند. مطابق این فراخوان، صاحبان اثر می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با کارشناس گروه حسابداری این سازمان به شماره تلفن 44248779 (داخلی 287) و نشانی رایانامه  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدتماس بگیرند.
 
علاقه‎مندان می‎توانند برای مشاهده عنوان های درسی و اولویت‎های مربوط به هر عنوان به وبگاه سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) به نشانی زیر مراجعه کنند:
شماران