نشست "موندو ویزیونه" (mondo visione) هر سال با حضور نمایندگان بورس ها، متخصصان و مشاوران سرمایه گذاری، و فعالان رسانه در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری در لندن بر گزار می شود. در نشست سال جاری و در پنل "بازگشایی بازارهای خاورمیانه" مدیران عامل بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران به نمایندگی از بازار اوراق بهادار ایران حضور داشتند و به معرفی ساختار، ضوابط و فرصت‎های سرمایه‎گذاری در بازار اوراق بهادار ایران پرداختند.
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از بورس اوراق بهادار تهران، نشست "موندوویزیونه" هر سال به صورت بین المللی با حضور نمایندگان بورس ها، متخصصان و مشاوران سرمایه گذاری، و فعالان رسانه در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری در لندن بر گزار می شود. در نشست سال جاری و در پنل "بازگشایی بازارهای خاورمیانه" آقایان حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، مومر رییس بازار مشتقه بورس استانبول، و مالیک مدیر فروش و ارتباطات بورس کالا و طلای دبی حضور داشتند.
 
مطابق این گزارش، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در این پنل با معرفی پتانسیل های بازار سرمایه ایران بالاخص بورس اوراق بهادار تهران متغیرهای مختلفی از قبیل ساختار بازار سرمایه، فرآیند انجام معاملات، نهادهای مالی فعال ، آخرین وضعیت ارزش بازار و شاخص، شرایط حضور سرمایه گذاران خارجی، روابط بین الملل بورس تهران را تشریح کرد.
 
 

در نشست سال جاری "موندوویزیونه" علاوه بر پنل فوق، پنل های " قضاوت کردن رفتار بازار"، "کسب وکار شاخص"، "تکنولوژی، اعتماد و ساختار در بازارهای مالی"، " کسب و کار گروه های بورس" و... نیز برگزار شدند.

شماران