مطابق اطلاعیه صادره از سوی سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند برای پرداخت فیش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی علاوه بر روش های قبلی از طریق تلفن همراه و اینترنت نیز اقدام کنند.
به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، مطابق اطلاعیه صادره از سوی سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند برای پرداخت فیش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی علاوه بر روش های قبلی از طریق روش های زیر نیز اقدام کنند:
 
1. با استفاده از سامانهUSSD  و وارد کردن کد # 713*724* بر روی گوشی تلفن همراه، وارد منوی پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی شوند و با ثبت اطلاعات شناسه قبض، مبلغ قبض، شماره کارت و رمز دوم کارت، قبض مربوطه را با هر یک از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند؛ یا
 
2. مراجعه به وبگاه بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir و انتخاب گزینه "پرداخت حق بیمه با کارت شتابی" و وارد کردن مشخصات قبض و کارت بانکی خود اقدام به پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی کنند.
 
 
مطابق این اطلاعیه، سایر روش های پرداخت قبوض فوق با کارتهای عضو شتاب از طریق خودپرداز، تلفنبانک و پایانه های فروش منصوب در محل شعب سازمان تامین اجتماعی همچنان به قوت خود باقی است.
شماران