صبح روز جمعه 8 آبان 1394، آزمون تعيين سطح مأموران مالياتي در سال 1394، به طور همزمان در همه ادارات مالياتي سرتاسر کشور برگزار شد.

به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از رسانه مالياتي ايران، اين آزمون با حضور بيش از نوزده هزار کارمند سازمان امور مالياتي کشور در 5 سطح کاردان و کارشناس مالياتي، کارشناس ارشد مالياتي، رئيس گروه مالياتي، رئيس امور مالياتي، و معاون مديرکل برگزار شد.
 
 مطابق اين گزارش، در آزمون تعيين سطح ماموران مالياتي که هر سال به طور همزمان در سرتاسر کشور برگزار مي شود، داوطلبان در دو بخش سوالات عمومي و اختصاصي با یکدیگر به رقابت مي پردازند. مطابق دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، اين آزمون از جمله شاخصههاي مورد نياز برای رشد و ارتقاي شغلي کارمندان این سازمان است. داوطلبان بايد ضمن حضور در اين آزمون، نمره قبولي در آن را نيز کسب کنند.
 

حین برگزاري اين آزمون، معاون پژوهش، برنامهريزي و امور بين الملل سازمان امور مالیاتی کشور، رئيس امور مالياتي شهر و استان تهران، و تني چند از مسئولان سازمان با حضور در محل برگزاري اين آزمون (واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي) از نحوه برگزاري آن در شهر تهران بازديد و با شرکتکنندگان گفتوگوکردند.

شماران