بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با هماهنگی، برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده، بانک صادرات ایران متعهد شد تمام امور مربوط به تعاونی اعتبار منحل شده «میزان» را بپذیرد.

به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از بانک مرکزی، با هماهنگی، برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده، بانک صادرات ایران متعهد شد تمام امور مربوط به تعاونی اعتبار منحل شده «میزان» را بپذیرد.

 

متن کامل اطلاعیه بانک مرکزی به این شرح است:

حسب تصميمات متخذه و تفاهم‌هاي انجام شده، بانک صادرات ايران رسيدگي و مديريت تمام امور مرتبط با تعاوني اعتبار منحله ميزان را پذيرفت. در حال حاضر بانک صادرات ايران با استفاده از ظرفيت و توان بالاي مديريتي خود با سرعت و دقت در تلاش براي تدارک زمينه‌هاي لازم براي رسيدگي منظم به امورسپرده‌گذاران، مشتريان و کارکنان تعاوني یاد شده است.

 بدين‌وسيله از تمام سپرده‌گذاران و مشتريان تعاوني درخواست مي‌شود با مديران بانک صادرات ايران همراهي کرده، طبق برنامه‌ريزي و روش‌هاي انجام کار مديريت ارشد بانک مذکور اقدامات خود را سامان بخشند.

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران انتظار دارد تمام کارکنان تعاوني اعتبار منحله ميزان با تلاشي مضاعف تحت مديريت بانک صادرات ايران همه امور را به نحو احسن انجام داده وهرچه سريعتر نظم لازم براي فعاليت بانکي در محيطي آرام را پديد آورند.

همچنين بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران از مديرعامل محترم، رئيس محترم هيأت مديره، اعضاي محترم هيأت مديره و هيأت عامل بانک صادرات ايران و نيزاز مديران و کارکنان ساعي آن بانک‌ که در حل مشکلات ايجاد شده تقبل زحمت کرده و با جدّيت در اين زمينه اقدام کردند مراتب سپاس و قدرداني خود را اعلام مي‌کند.

شماران