در مراسم امسال، علاوه بر «انجمن حسابداران رسمی خبره انگلستان (ACCA)»، «انجمن حسابداران مدیریت خبره انگلستان (CIMA)»، «انجمن حسابداران حرفه‎ای کانادا (CPA Canada)»، «انجمن حسابداران رسمی ایرلند (CPA Ireland)»، و «انجمن حسابداران مدیریت آمریکا (IMA)» نیز دیگر نامزدهای دریافت این جایزه معتبر بین‎المللی بودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، به نقل از انجمن حسابداران رسمی خبره انگلستان (ACCA)، در این مراسم که شامگاه گذشته (یکشنبه) در هتل Millennium Gloucester لندن، انگلستان به میزبانی مجله معتبر «حسابدار (The Accountant)» و «بولتن حسابداری بینالمللی (International Accounting Bulletin)» برگزار شد، آلن هاتفیلد، مدیر اجرایی استراتژی و توسعه ACCA پس از دریافت این جایزه معتبر بین‎المللی آن را به همه اعضای این انجمن حرفه‎ای در سرتاسر جهان تقدیم کرد.

هاتفید در سخنرانی کوتاه خود پس از دریافت این جایزه گفت: من بسیار مفتخرم که به نمایندگی از یکایک اعضای ACCAاین جایزه را دریافت می‎کنم، زیرا این جایزه مهر تاییدی بر درستی کار گستردهای است که کارکنان، اعضاء و دانشجویان ما در سرتاسر جهان انجام می‎دهند.

 

گفتنی است، «انجمن حسابداران رسمی خبره انگلستان (ACCA)» هم اکنون با داشتن بیش از 668.000 عضو و دانشجو (188.000 عضو و 480.000 دانشجو) از 178 کشور جهان یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین نهادهای حرفه‎ای بین‎المللی به شمار می‎آید. شبکه گسترده این انجمن در سرتاسر جهان شامل 100 دفتر و مرکز و بیش از 7.110 کارمند مجاز که به توسعه این انجمن در سطح بین‎المللی کمک می‎کنند.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر، بر مبنای اطلاعات موجود در «سامانه جستجوی مراکز آموزشی مورد تایید ACCA  در سرتاسر جهان»، «مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)» (وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران) به عنوان تنها مرکز آموزشی مورد تایید ACCA  در ایران معرفی شده است.

شماران