مو سسه  Ernst & Youngبا همکاری مدرسه بازرگانی بین‌المللی Hult، اقدام به راه‏اندازی یک دوره کاملاً معتبر در حوزه تجزیه و تحلیل کسب‌وکار، برای تمامی کارکنان موسسات Big Four بدون در نظر گرفتن سابقه یا مکان افراد، و به صورت رایگان کرده است.

این دوره بر تقویت اطلاعات و آگاهی‎بخشی از هوش مصنوعی در میان اعضای موسسه متمرکز است تا از این طریق از مهارت‌های ذکر شده در «خدمات جدید و نوآورانه برای مشتریان در سراسر جهان» استفاده کند. این برنامه به طور کامل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ترنت هنری، نایب رئیس استعدادیابی موسسه EY Global در بیانیهای اظهار کرد: «تکنولوژی همه چیز را تغییر میدهد - از نحوه کار و ایجاد ارزش گرفته تا نحوه زندگی و تعامل ما به عنوان یک جامعه. همچنین به کارکنان موسسه EY کمک میکند تا با استفاده از جدیدترین فناوری‏ها برای مقابله با انواع چالشها، اعم از مقابله با جرایم سایبری و مبارزه با تغییرات اقلیمی، خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه دهند.»

این برنامه نوآورانه تنها یکی از راه‌هایی است که به کارکنان موسسه EY در توسعه مهارت‌های مناسب و طراحی مشاغل مورد نظرشان به گونه‌ای که برای آنها مفید باشد،کمک کرده و برای مقابله با چالش‌های جهانی از آنها حمایت میکند.

https://www.accountingtoday.com/news/ey-announces-free-masters-in-business-analytics-for-staff?position=editorial_7&campaignname=ACT%20Daily-10202021&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=V2_ACT_Daily_20210503%2B%27-%27%2B10202021&bt_ee=ppVR7AfUN5gmU%2FgQnisujH1u6h8zbV%2FhMedNWDKmuSHhZuzpzkrohiJaTVByAevX&bt_ts=1634724188972

شماران