انجمن حسابداران رسمی ویرجینیا مرکز شغلی جدیدی را برای شرکت‎هایی که به دنبال استعدادهای برتر بوده و همینطور افرادی که به دنبال فرصت‎های شغلی در رشته‎های حسابداری و امور مالی هستند، بازگشایی کرد.

در حال حاضر این مرکز شغلی (VSCPA)،موقعیت‎های شغلی، خدمات بررسی رزومه و سایر منابع مدیریت شغلی و استعدادها را ارائه می‎دهد. این موقعیت جدید، بخشی از استراتژی خدمات شغلی VSCPA برای اتصال حسابداران رسمی با منابع آینده‎گرا برای ایجاد نوآوری در روند کار، رشد استعدادها و راهبری است. این مرکز بواسطه یک بستر نرم افزاری شغلی توسط شرکت YM Careers راه اندازی شده است.

رئیس و مدیر عامل VSCPA در بیانیه ای اظهار کرد: "در حال حاضر یافتن استعدادهای واجد شرایط برای بسیاری از صنایع چالشی اساسی است، به ویژه در حرفه حسابداری که بسیار رقابتی است، چرا که تقاضا برای استخدام پرسنل حسابداری و مالی بسیار بالاست. به همین دلیل VSCPA متعهد به ارائه خدمات، منابع و ابزارهای شغلی برای اعضای و کارفرمایان است که این امر برآورده کننده نیازهای روزافزون کارکنان در شرایط کنونی و آینده خواهد بود. "

در اوایل سال جاری، در پاسخ به هیاهوی کار در فضای مجازی که بواسطه همه گیری کرونا ایجاد شده بود، VSCPA و Accountingfly، (سازمانی متخصص در استخدام استعدادهای از راه دور در ایالات متحده)، همکاری خود را آغاز کردند.

برخی ویژگی‎های ارائه شده توسط این مرکز عبارتند از:

  •  بررسی رایگان رزومه: جویندگان کار می توانند رزومه‎ای را که توسط یک کارشناس تنظیم رزومه بررسی می‎‎شود، با پیشنهاداتی برای ارائه بهترین فرصت برای مصاحبه دریافت کنند.
  •  اطلاع‎رسانی شغلی: افراد جویای کار می‎توانند اطلاع‎رسانی رایگانی را در رابطه با زمانی که کار جدیدی منطبق با جستجوها و علایق شغلی آنها در دسترس است، فعال کنند.
  •  خبرنامه Job Flash: پست های شغلی هر ماه مستقیماً برای هزاران عضو VSCPA و جویندگان کار ثبت شده از طریق پست الکترونیکی ارسال می شود.
  •  منابع جستجوی شغلی: منابع کاریابی مرکز، نکاتی را برای برجسته کردن رزومه، بالا بردن رتبه مصاحبه، پیشرفت شغلی، هدایت رسانه‎های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می‎دهد.
  •  ارتقای ویژگی‎های کارفرمایان: این مرکز بسته‎های جدید و شبکه‎های بزرگتری را برای آگهی‏های استخدام، تخفیف حق عضویت‎ها و دسترسی به بسترهای کاری متنوعی را شامل می‎شود.
  •  قرار گرفتن در رسانه‎های اجتماعی: کارفرمایان و استخدام‎کنندگان با ارتقای شغلی و ارائه شدن به عنوان نام تجاری، در رسانه‎های اجتماعی VSCPA قرار می گیرند.
  •  فهرست کارورزی: به زودی این مرکز بخش کارورزی برای ارتباط کارفرمایان با دانشجویان حسابداری و فارغ التحصیلان جدید در شرف ورود به بازار کار، راه اندازی خواهد کرد.

 

 

 

https://www.accountingtoday.com/news/virginia-society-of-cpas-launches-career-center-for-accountants?position=editorial_6&campaignname=ACT%20Daily-06292021&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=V2_ACT_Daily_20210503%2B%27-%27%2B06292021&bt_ee=%2FTv7q0n7R5aVlhgMBMtIipuWL2R%2FkbJpwprOaB9Ikh7EDdraKA6xlIIXoq4EANxg&bt_ts=1624960835181

شماران