شرکت PricewaterhouseCoopers در نظر دارد با سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری در تجارت جهانی خود اهدافی مانند حسابرسی بهتر، دیجیتال‎سازی خدمات و عملیات تازه‎تر را پیاده‎سازی کند.
به تازگی در بیانیه‏ شرکت PWC اظهار شد: این شرکت ارائه دهنده خدمات حرفه‎ای  حسابداری و حسابرسی، جهت پاسخگویی به محیط شغلی پسا کرونا، طی پنج سال آینده 100.000 کارمند استخدام کرده و مهارت‎های کارکنان موجود را افزایش خواهد داد.
به گفته باب مورتیز، مدیرعامل شرکت PwC: "ما همچنان که در تعهد خود نسبت به کیفیت ثابت قدم هستیم، روش‎های کار خود را توسعه داده و توانایی‎های خود را در زمینه‎هایی که در آینده بیشترین اهمیت را دارند گسترش می‏دهیم. ما می‎خواهیم افراد ما بیشترین خواهان را در بازار داشته باشند."
حسابرسان در میان تغییر شیوه کار معرفی شده در دوره بیماری همه گیر COVID-19 با مدیریت کیفیت دست به گریبانند. هیئت استانداردهای بین‎المللی حسابرسی و اطمینان‎بخشی برای تقویت استفاده از فناوری، کمک به مدیریت ریسک های جدید و بهبود مدیریت کیفیت، استانداردهای منتشر شده برای حسابرسان را که از سال 2022 اجرایی می‎شود، اصلاح کرده است.
به دنبال جنجال‎های حسابداری در میان چهار شرکت بزرگ حسابرسی که اعتماد عمومی را بر هم زد، PwC به دنبال روش‎هایی برای رسیدگی به درخواست‎های رو به رشد شفاف‎سازی در این حرفه از طرف ذینفعان است. به عنوان مثال، در آفریقای جنوبی، شرکت حسابرسی KPMG،اصلاحات مختلفی را پس از اینکه در سال 2017 به دلیل کارهایی که برای یکی از خانواده‎های متصل به سیاست و متهم به چپاول خزانه دولت انجام داده بود مورد انتقاد قرار گرفت، اعمال کرد.
مدیر اجرایی منطقه Dion Shango در یک کنفرانس به خبرنگاران گفت: شعبه PwC در آفریقای جنوبی طی 5 سال آینده حداقل 2500 کارمند جدید اضافه خواهد کرد. در 34 کشور در سرتاسر آفریقا، این شرکت قصد دارد با سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری فعالیت‎های خود را به صورت عمده انجام دهد. این شرکت همچنین برای تقویت نظارت بر حسابرسی با مدیران غیر اجرایی مذاکره می کند.
شرکت PwC 3 میلیارد دلار از کل سرمایه گذاری جهانی خود را برای کمک به دو برابر شدن عملیات آسیا-اقیانوسیه اختصاص داده است. هزینه‎های شرکت همچنین در پاسخگویی به گرایشات زیست محیطی، اجتماعی و نظارتی در طول فعالیت‏های خود متمرکز خواهد بود.

https://www.accountingtoday.com/articles/pwc-to-add-100k-jobs-in-12b-strategic-revamp

شماران